i'm back!

Det var ett tag sen.
Det har varit skönt för min del.
De senaste dagarna, ja den senaste 1½veckan har varit smockad. Något varje dag som skall göras. Idag är min första dag då jag inte gjort ett dugg, tagit det lugnt, gått upp på stan, gick till gröna loggan, och så kan jag medge att jag fastna framför dataspelet till årets julkalender. Bra Malin! Ha ha. Men jag gillar sådana dagar, även om man fastnar framför värdelösa ting.
Ikväll ska jag träffa lite vänner, bland annat Johanna. Ska bli roligt, med tanke på att jag inte träffat henne de senaste veckorna.

Denna vecka som varit, den har varit intensiv men ändå så fruktansvärt bra! Längesen jag fick de lyckoruset så man brister ut i grått! Jag vill tacka Han med ett stort H som utgjorde detta rus.
Dra veckan i små drag, har varit på julbord med jobbet (mycket bättre än förra året, vi var ute i Naturens hus, väldigt mysigt!), träffat några polare som man inte sett den senaste tiden, jobbat non-stopp, gått på matchen (sjukt spännande, mot V-ås), vaccinerat mig, tränat och så var tanken att jag, Moa x2, Erika och Maria egentligen skulle ut och käka igår men när sjukdom tog över så blev det inget. Men när man jobbar "sent" 4/5 dagar och ska försöka hinna med lite fritid så är det tufft, men jag gillar när det händer saker omkring en.

Nu ska jag avsluta dessa rader och krypa upp i soffan och fortsätta att läsa i min bok, älskar den hittills. Jag är kär i båda karaktärerna!
Kanske tar en paus och plöjer undan diskberget som jag faktiskt är oskyldig till! Blä.

Förresten, jag berätta att jag testade julkalenderspelet och jag måste också tillägga att hittills (3 avsnitt) var av att jag bara sett 2 avsnitt så tycker jag att julkalendern verkar "okej". Hahaha, känner mig som en knatte när jag startar och kollar på det. Rinner nog ut i sanden med de tv tittandet, fast vad gör man inte för flisan? ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0