4 december, andra advent - härliga söndag!

Härliga, härliga söndag!
Idag är det redan andra advent, dagarna bara flyger iväg!
Jag har haft adventsmys/fika hos farmor och farfar, även Jonny och Niklas var med. Alldeles för längesen jag hälsa på dem.
Nu sitter jag hemma, ska ta mig en macka och sen tror jag faktiskt att jag ska möta upp tjejorna och gå upp för att småkika lite på ohelga natt, kan inte vara sämre än att man bara kan vända hemåt igen : )

Gårdagen blev riktigt lyckad!! Bortsett från en liten incident. Började hos mig, vi begav oss mot väster och där var det trevligt och sedan gick vi vidare till Strömpis! Johanna tog garderoben hos mig.
Tycker att det är så jäkla onödigt med slagsmål, hatar sådant och försöker att undvika sådana tillfällen, men man lyckas inte alltid. Vissa människor ska bara inte dricka! För att vara lite klämcheck så avslutar jag med att säga att det bästa med bråk är att man kan bli sams och allt kan fortsätta där man slutade. Ha ha !
Kul hade jag ialf! =)

Snart är denna dag slut och vi har en ny arbetsvecka framför oss.
Wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0