En fortsättning på ingenting.

Kallas det ledighet när man ändå åker in och jobbar?

Jag vill säga Grattis till Joakim som kommit loss och förhoppningsvis får spara sin rygg tills han blir gammal!

Jag går hela tiden och små fantiserar om det förflutna. Kanske dessutom ska inse att sommaren är förbi, hösten är här. Jag tror och väntar på att sommaren ska komma, den var ju här men allt gick ju så fort!

Jag slits snart sönder inombords, måste ta ställning. Etik och moral! Roligt att diskutera men aldrig lika spännande att faktiskt ta del utav.

Ser hur en förvirrad Mor springer runt och packar det sista inför resan, vill också åka. Vill komma iväg. Känna frihetskänslan och få leva!

Älskar att jag och K vet allt, men ändå inte har någon aning ifall det stämmer. Fast tror nog det, är ju ändå människokännare. Eller inte....!

Jahapp, ännu ett inlägg med tankar och funderingar som gnager sig sönder inom mig. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0