Tvillingar på G

Hade en dröm inat t, en konstig sådan.
Det var jag, Lisa S och så Kajsa, vi var på vårdcentralen och "testa oss". Alla fick samma resultat, vi var gravida. Den ena levde i ett kristet förhållande utan sex, den andra utan sex på flera månader med sin partner och så den sista utan "riktigt"sex på flera månader men vi alla tre var gravida. ( mycket knepigt).
Jag väntade tvillingar, varav att jag ville göra abort ( för barnens bästa ) men av ren nyfikenhet och förtvivlan utan att få tvillingar igen ville jag behålla dessa charmtroll som skulle få namnen Sakarias och Maximilian (<3) så jag behöll dessa. Det var spännande att få vara gravid och när jag vaknade hade jag handen på magen och funderade om detta var sant. Insåg ganska så snabbt att det vore konstigt att jag, min närmsta vän och en abrestskollega vore gravida samtidigt vore orimligt, dessutom med tanke på att ingen av oss hade ju haft sex på flera månader :D haha.  Så insåg att det var en dröm. Men taknen var "fin" eller någe.
Nu väntar jag på mina tvillingpojkar... haha : ) Mina blir ni, men får vänta till fadern er är här, haha.
Hej och godnatt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0