Sommaren är snart förbi.

Har en del tankar och funderingar. Några viktiga beslut som måste tas.
Hm.... Jag känner nog att jag bara vill krypa ner i ett skal och leva där! Precis som en eremitkräfta.
Känns surt att sommaren är på väg mot sitt slut, har ingen ork eller lust för ännu en vinter. Mörka mornar, mörka kvällar och svinkallt trots du klätt dig lager på lager.
Blir den kommande vintern som de senaste två kommer jag att hamna i depression.

Känns annorlunda när man får se att alla som en gång i tiden levde i en enda stor klunga har förhoppningssvis mognat, blivit dag och natt genom att vandrat åt varsitt håll här i livet.

Denna vecka kommer "något" tillbaka som kan få mitt nervsystem ut funktion. Alltihop kan på 1sek komma ur balans.
Människans kropp/hjärna är fascinerade ting men väldigt frustrerande när man tappar makten över något man alltid tror sig ha kontroll över.

Fast visst är det skönt att man får bestämma över sig själv, däremot får du alltid vara beredd på att möta konsekvenserna. Mina handlingar är mina. Mitt är mitt och ditt är ditt. Låter bra, hoppas fler kan förstå att det är något som ska fullföljas också.

Ska krypa till kors med Bob.
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0