Dåligt humör..?

Fy fan vad jag är förbannad! Är så jävla urlack på irriterande människor som beter sig som de föddes med huvudet under armen.
Jag stör mig dessutom på folk som visar upp sin chockerande sida, lutar huvudet på sne och säger "De här trodde jag då aldrig". Jag hatar kommentaren som jag nu kommer slänga ur mig, men - Vad var det jag sa?
Hade det inte skadat de jag tycker om  hade jag åkt raka spåret dit och tagit tag de här i egna händer, kan väl lägga till att jag är väldigt nära.
När ska folk uppföra sig som vuxna människor?


För att vara lite på de positiva, jag har haft en väldigt trevlig kväll med K. Vi har pumpat cykeldäck och hängt på Ikea, älskar att köpa möbler. Älskar ännu mer att få bära in dem själv i bilen när någon står och tittar på och frågar "går det bra?" haha .. Men har man flyttgenerna i blodet så har man .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0