Bob!

Min första lediga dag efter nio arbetsdagar. Det kallas gudomligt.
Sitter och kollar runt lite, höll nästan på att impuls boka en resa till Amstedam. Mhmm... Hade en resa, tur och retur från en torsdag till måndag i slutet av september, ett hotell vid centrum längs kanalen. Endast 4500kr! Oj... Hade jag klickat på nästa hade denna resa varit min, dock skulle någon få följa med för jag bokade för 2! Haha :)
Vill verkligen dit, ungefär som att jag vill till asien - Thailand. Gillade de stället! Fast ska jag priotera känner jag nog att jag nästan hellre först vill se/uppleva ställen som jag aldrig gjort, som USA eller Australien. De vore ju coolt. Men jag ska inte ljuga, jag vill även åka på en sista minuten till Grekland (aldrig varit där ju) eller typ Turkiet.
Jag är duktig på att sitta och drömma mig bort, speciellt när jag har Bob Marley som sällskap. Trots jag har många önskedrömmar osv tror jag att det hinner bli någon sista minut, små tripper (weekend, typ Amsterdam) och liknande innan jag gör en värstingresa till USA elr Asien. Kanske blir det en Thailandresa också. Med värstingresa menar jag vara borta en längre tid och resa runt i den världsdelen. mhmmm... Drömm, drömm o drömmen blir sann!

Nehe, nu ska jag lyssna lite mer på Bob Marley, kung är han! Sedan ska jag bege mig in i duschen för att sedan göra mig i ordning, ska ha middagsdejt med tjejerna ikväll. Lill-kraue sticker ju snart, måste få njuta av varandras sällskap innan. Vet att det går o hälsa på varann och liknande, men det är långt till Piteå! Ha ha .

Jaha, gör som jag... Drömm er bort och njut innan ni inser att ni är tillbaka i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0