Alldeles för tidigt!

Är uppe alldeles för tidigt. Är verkligen inte van att sitta helt klar klockan 06:00. Men jag ska ju till jobbet när jag skrivit klart detta inlägg.
Längesen jag började såhär pass tidigt.
När jag vaknade i morse var jag täppt och hade ont i halsen (vilket jag fortfarande har) och det känns väl lagom roligt. Hoppas det är något som ger sig under dagen.

Efter att ha haft en fullspäckad helg känner jag mig nog allt annat än utvilad. Kom på att under helgen som gått sov jag nog enbart 7 timmar... Det är väl iofs mitt eget fel, men ändå. Fast har haft det sjukt kul så det var de "värt".
Fredagen blev väldigt impulsiv med Erika, Johanna och Kajsa. Hade det riktigt trevligt efter att ha spenderat mestadels utav kvällen hemma hos mig.

Lördagen bestod utav några timmars jobb, sedan kom det över lite folk till mig. Satt här och hade det trevligt och så sluta det med att de flesta utav oss gick till frimis.
Var faktiskt inte så sugen på frimis men när jag kom dit hade jag det väldigt roligt. Vilket jag tackar mitt sällskap för.
Träffade även mycket "roligt" folk som man känner. Mhmm.... : )
Kom hem framåt småtimmarna och så blev Kajsa och Sara kvar över natten. Gillar att Sara somnar mitt i en mening! :D Hahaha!

Igår så umgicks jag med Jonny, Niklas och Kajsa nästintill hela dagen. Hade mysiga små tripper.

Jag och Kajsa lever lite på "det". Är helt enkelt överförtjust! Underbara och roliga människa.

Har haft en sjukt lyckad helg med trevliga människor och unika galenskaper, om man säger så! Ha ha ha : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0