Vår är vårens ämne.

Världsämnet som man kan skriva, diskutera och prata om hur mycket som helst, våren.
Jag måste inse, 20... 20 år... Blä. Hur som, det är något som äger rum våren 2011. Vilket dessutom innebär att snart drar (om 2 veckor?) arrangemanget "fira hela veckan" igång. Älskar denna vecka, en av de bästa veckorna på hela året... Haha : )
Det blir spännande med nya galenskaper.

Jag är fruktansvärt sugen på att sticka utomlands, igen. Ovanligt va? För det är nog så att jag är ensam om denna vilja? Jo men så är det, så varför inte göra som alla andra att älta och älta med ett jäkla massa tjat. 
Fast hur som, det vore riktigt kul att sticka utomlands under en längre tid... Kanske 2 månader? Ett halvår? Ett år? Jobba och leva livet, ja-tack! 
Kanske det skulle kunna bli år 2012:s äventyr/utmaning. Hm.. Ska ta mig en funderare, men tror att jag kanske blir feg och fegar ur då jag blir osäker på min krangliga engelska, MEN som jag märkte i Thai kunde bli riktigt grym. Tro det eller ej, men fick nästan lust att ringa upp kinapuffen och berätta det. Jag kan bara jag vill. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0