Mellanrum ger uppenbarligen mer text.

Återigen ett "härligt" mellanrum mellan dessa väldigt ointressanta och oengagerade inläggen.
Men men, jag säger som jag alltid gör, jag har inte tid eller ork. Så enkelt var det!

Känns som det är mycket grejer på G just nu, jag blir helt sprallig och kan inte låta bli att le för mig själv. Det går bra nu, tror jag:)

Nu är snart ännu en vecka påväg mot sitt slut, i helgen vankas det jobb - ännu en gång, sedan ska jag tillbringa den andra tiden med mina goa vänner! En toppen helg med andra ord. Längtar tills den kommande helgen som är om 2 veckor (?) då jag för första gången sen Thai är ledig (en helg alltså).

Dessutom blir någon viss dam 20 snart, känns väl sisådär, men ni som känner mig vet att denna åldersnojja började redan när jag fyllde 18 år (om inte tidigare), ni vet man blir myndig och nu 'ska' man dessutom vara vuxen. Jag önskar återigen att jag kunde få vara 8, 9 år... Härligt det vore, att inte behöva ta ansvar och aldrig veta vad som hände ovanför en, allt var i en fantasi och i ens egna värld.
Hur som, tillbaka till ämnet, 20 år... Hums... Jag ska se mig om, är ganska så sugen på något partaj, jag menar när det ändå finns en anledning till att fira, då just '20 år' är utmärkt(?) så varför inte? : )
Måste hur som kolla runt lite, ni alla vet väl ändå att jag inte har dem bästa grannarna....! Kan ju flytta ut det hela till landet, men ja, jo, det blir så krångligt för er att fixa skjuts.
Som ni märker planerar jag! :) Haha... Tyvärr kanske det hela slutar med en trist jäkla kväll då jag sitter o grymtar över mina grannar som bor övanför mig, som tydligen gillar att förstöra och komma med en jäkla ostkaka som gengäld. Tack för inget.

På tal om 20... Det är i början av maj, vilket innebär att innan maj är det april, i slutet av april är det valborg. Jag gillar våren och när man närmar sig valborg är det verkligen vår. Dessa jäkla så kallade vårkänslor kan göra en helt åt helsike, men denna tanke gör mig för första gången pirrig. Fan... Hatar att fastna på kroken. Besvikelse det lär bli om det inte blir som det ska bli. Hur blev detta nu?

Eftersom jag inte gör så pass regelbunda inlägg glömmer jag lätt vad som skrivits innan, så egentligen skulle jag kunna radera dem allt eftersom...?! Så raderar jag det jag skriver så bara något enstaka inlägg ligger kvar, fast då kan man fråga sig vad är det för mening med att skriva allt dessa? Och vad är det egentligen för mening med att ha en blogg? Särskillt när den är ganska så meningslös och tråkig som denna...? Fast det är klart, jag gör det för min skull och ingen annans, jag skriver för det är skönt och inte för att roa eller glädja någon mer än mig själv. Egoistiskt och patetiskt, där fick ni två ord som i detta fall beskrev mig ganska så bra.
Nu ska jag försöka hitta tillbaka till den meningen som jag påbörjade, jag glömmer lätt vad som skrevs här innan, när jag inte skrivit på ett tag, så därför tänkte jag säga det (kanske för andra gången), att Holland, älskade Holland är bokat och klart. Dock sedan en månad sen... Det känns för jäkla bra, blir dessutom borta lite längre än sist vilket känns väldigt roligt. Förstår inte vad det är i detta land, denna stad (Amsterdam) som har en sådan dragningskraft, men något är det och jag gillar't grymt mycket. Detta år ska inga sjukhusbesök påverka det hela, nu hoppas jag innerligt att det bara blir njutning på hög nivå. 

Nehepps, om man ska börja knyta samman säcken för att snart få i sig frukost innan det är dags för att jobba lite. Det har väl inte varit min starka sida att få ett avslut. Hur ska man skriva ett avslut när man ändå inte har någon hållning i texten ovanför?
Så...
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0