Fira hela veckan.

Hej och hå, oj vad det går.
Jag har (som jag tidigare skrivit) varit ledig i 3 dagar, 3 hela dagar. Förstår ni hur underbart skönt det varit?
Jag har haft en toppen helg, en toppen påsk med toppen människor. Dessutom har jag fått en grymt bra start på denna kommande vecka.
Nu är det samma vecka som valborg, valborg = vår. Så jag och några braiga vänner gör som alltid förr, vi uttrycker oss "Fira hela veckan", det är nämligen precis så det är.
Varje dag som valborg veckan gör vi något "festligt", vi gör äventyr och även andra skojigheter. Det är helt enkelt tradition. Eftersom jag också råkar fylla år valborg veckan blir det även lite förtids firande. Så är det med det.

Så måndagen i "fira hela veckan", vad har hänt?
Jooo, vi körde en mjuk start med att ha varit iväg på en tripp till Askersund där vi har haft det väldigt mysigt. Sedan gav vi av oss till Alängsbadet och hade piknik. Huuur mysigt som helst! :D
Bara hoppas att vädret blir lika underbart resten av veckan som det varit hittills.

Min påsk har varit helt fantastisk. Skärtorsdagen blev väldigt spontan och underbar med Johanna hemma hos Jockis. Fredagen blev en likaså fortsättning fast med Kaj och Lis.
Lördagen, lite luncher, lite grillning med väldigt trevligt folk och den avslutades hemma hos Mathias.
Igår begav vi oss till en uteservering och njöt, underbart va? : )
Det har ungefär varit så, då jag har varit sammanfattat det väldigt MYCKET. Lika bra, inte sant? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0