Ett skrik rakt ut.

Jag har haft några dagar som gjort mig mer förvirrad än någonsin. Det bara snurrar och jag vet varken ut eller in. Försöker att grubbla vidare, men blir fasen aldrig klok. Önskar jag kunde skriva ner allt, ta det pappret och elda upp det så skulle allt med desamma försvinna. Tänk om det funkade så...?  : )

Däremot har trots dessa funderingar mitt humör varit på topp, måndagen slog nog rekord på länge, mycket tack vare underbara Maria.
Tisdagen fick också en topp utav lycka, jag sitter i bilen med Johanna bredvid mig, vi är på motorvägen då min telefon ringer och jag känner hur allt innuti mig blir till skummgummi och jag bara skriker rakt ut, jag känner en lycka som jag knappt trodde existerade. Nu i efterhand har jag nog en liten minneslucka på några sekunder då jag inte riktigt vet vad som hände. Hahaha... Det otroliga var att jag körde bil och säger att hade det varit i stan vid trafikljus elr liknande kunde det ha slutat illa. Hahaha... Oj, detta tar jag med mig till graven ;)
Hjälp.

Dessutom, bara någon vecka kvar till valborg... Oj, nu börja jag fnittra igen... Fnittra? Sen när? : )
Och Nej, inte för att jag fyller år i dem vevorna, de gör mig snarare deprimerad. Men Valborg... Hehe : )
Kan nog satsa pengar på att dagen efter valborg, min födelsedag, då kommer jag istället sitta halvt deprimerad och undra varför jag sett fram emot dagen innan så mycket och då kommer jag vara besviken och inse vilken flopp de blev. Men inte vara så negativ, det kommer bli underbart bra! : )
Fnittrar igen...
Fnittra, vad är det för ord egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0