En söndag med topp resultat.

Hm... Mår fortfarande lite dåligt och vet inte riktigt hur jag ska hantera allt.
Måste väl även berätta att idag kom Storebror hem, känns förbaskat skönt! Dirr. efter jobbet åkte jag till hans jobb och hämtade upp honom då han precis landat i Örebro igen, Kajsa var med för sedan så begav vi oss hem till Fao & Afa, har inte träffat dem på väldigt lång tid. Saker och ting har kommit emellan så det har inte kommit till skott. Det var riktigt mysigt! Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord, sedan så visade farmor självklart alla nya konstverk.
Efter vistelsen där blev det att komma hem och då var Lillebror och Robban här, trevligt sällskap igen och så avslutar jag kvällen med ett leende på läpparna.
Har helt enkelt haft en riktigt bra söndag.
Nu börjar det grusa och svida i ögonen precis som att jag ska börja gråta eller har målat mig med eyeliner i ögat, med andra ord börjar jag bli riktigt trött, ska krypa ner och hoppas på att få sova lite... Ska visst upp redan vid halv 5 i morgon. Weho - not.
Tack till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0