Vindruvor.

Hej!
Nu har jag varit iväg en sväng till Ikea/Marieberg med Kaj! Syftet var att hitta ett par träningsskor till henne samt så är eller var jag på jakt efter ett par vanliga "gympadojjor", de vanliga klassiska, hederliga Nike skorna som jag genom åren haft. Som dessutom har utgått för tillfället och förhoppningsvis kommer tillbaka till våren igen!
Heja Heja!
Hittade ialf ett par sådana, dock inte vita med blått Nike, men ett par svarta känns helt okej! : ) Dessutom känns det ännu bättre att jag kan handla dem på Junior avdelningen, så blev mycket billigare. Haha .

Handlade även 1kg vindruvor, mumsigt värre. Sååå nu blir det att fixa lite framför denna skärm, sådana saker som måste bli gjort och som sällskap har jag mina vindruvor.

Ikväll ska jag träffa honey igen, vi ska kolla på mitt nya favorit program "Välkommen åter".

Var det någon mer än jag som tittade på det där programmet igår? Som handla om Thailands baksida?! Mycket intressant. Man fick följa olika turister som besökt Thailand som utav olika anledningar inte kommit ut ur landet igen. 1 hade fått fängelse och sedan blivit dömd till döden!
Hm.. Mystiskt det där. Thailands brott/straffsystem är inget att leka med.
Så seriös jag helt plötsligt blev - not. Haha


Vindruvan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0