Sådär på söndagskvisten ..

Efter en riktigt mysig och trevlig eftermiddag/kväll med Johanna och Kajsa så sitter jag här och funderar lite. Många tankar som går fram och tillbaka.
Har dessutom suttit och påbörjat min "rensning-städning-kalla-det-vad-du-vill" bland alla bilder på hårddisken. Det tar tid och väcker många minnen, både bra och dåliga!

Ska alldeles straxt krypa ner och försöka sova lite, är trött men kan inte riktigt slappna av i kroppen.
Helgen som varit och som varar i några minuter till har varit väldigt trevlig.
Gårdagen blev rolig och lyckad trots att det blev lite för mycket än planerat för mig.

Nu är det skärpning på alla plan. Haha...

Detta låter skumt, men gud vad jag älskar alla som är födda år 85! Haha.. Alla sköna 25 års fester som varit detta år, igår var det en och om 2 veckor är det nästa mans tur!
Weho . 
Då menar jag inte att jag älskar dem för festerna?!?!
Jag har en annan dragningskraft till dessa omtalade 85:orna... Men det behåller jag för mig själv!

Nu ska jag krypa ner med leoparden och sova! : )


En bild som togs en skön kväll på gamla hederliga NORR!
Yeah ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0