Ritz baby .

Man tar det första som finns till vänster om sig när det på höger sida försvann . Det är bättre att trösta sig än att vara utan något du aldrig ville ha.
Det är sjukt vad fort man kan förtränga smärtan.

Blir så jävla less på dessa förbannade tillfällena, de felaktiga valen av min kropp. Förra gången var det dagen innan jag skulle iväg till mitt älskade andra hem - Holland baby, och NU kvällen innan London är det samma gamla vanliga visa.
Dock inte i samma grad, hoppas inget bryter ut nu innan. Är urless på denna skit.
Ska dock söka upp läkaren ifall det inte gett sig förens jag kommer hem.
Hatar sjukhusmiljön och jag avskyr blod.
Tack för inget.

Meeen inga sura miner, nu jäklar taggar vi LONDON! : )




Varför fick jag Michael Jacksons näsa? Han hade väl inte ens ngn näsa??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0