Norrrrr.

Det är fredag, inte vilken fredag som helst heller. Det är löning!!
Skulle vara kalaskul att gå ut ikväll, spar mig tills i morgon. Fast å andra sidan, kvällen har inte ens börjat så får se hur den slutar!

Helt ärligt, jag saknar Norr lite grann. Men med det menar jag inte att jag inte gillar mitt nya place. Vet inte ifall det är Norr jag saknar eller om det är att få vara "jag", vilket i denna mening innebär att jag får spela musik. Musik som är ett av det bästa, den sköna blandningen och i vilken volym jag vill.
Ogillar verkligen min nya granne som ska puppa hela tiden.

Jag gillar verkligen denna lya, fast en tiopoängare kan den inte få förens musiken är igång.
Jag gillar den nya miljön, fortfarande ovan, jag gillar den så pass mycket att jag ibland saknar den gamla. Kan man yttra sig så?! Haha..





Hej gräsliga  bild.
Men det är lön, så ni får även se kvällens baksida. : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0