Lunchtime!

Ett heltidsjobb vore inga fel, så varför inte dra mig upp till fjällen? Eftersom det verkar finnas gott om jobb där nu när höst och vinter är på väg!
Denna torsdag ska tillbringas med Emilia. Vi ska göra någon smaskig lunch och ha det trevligt. Så de så!

Eftermiddagen eller kvällen kanske jag ska säga, ska tillbringas med Johanna och Kajsa!
Ska även hinna träna hade jag tänkt.
I morgon blir det jobb och efter det passet, alltså imorgon kväll blir det förmodligen en skön myskväll med ett av det bästa sällskapet! : )
Kanske kräftor på det hela...?!

Allt detta är bara spekulationer som fick delas med er alla . Vilka ni alla nu kan vara?!
Ska ialf kila nu mot den väntande E!


Jag har inga bilder på datorn men vill ändå lägga upp en. Så letade bland "gamla upplagda" i hopp om någon på mig och Emilia, typ från studenten. Dock så kunde jag inga finna, hittade däremot denna som jag började le åt. Den togs en kväll i Maj när vi var i Stockholm.
En av de bästa kvällarna jag haft i Stockholm.! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0