Knopprligt

Jag skrev ett inlägg här för två dagar sedan, ett inlägg jag trodde publicerades, men NEJ det gjorde det visst inte.
Hi förresten.

Det är fredag, jag har sovit exakt 3 nätter i nya lyan och har redan fått klagomål... Shit vad lyckat! Ogillar den grannen starkt!
Jag spelade musik, för ovanlighetensskull var det i lagom ljudnivå, det var inte högt och inte lågt, sen kommer han ner och påstår att han inte kunde tänka eller prata för han bara hörde min musik och sänkte jag inte omdelbart ska han ringa fastighetsägaren. Tack för inget gubbskrutt. Ska jag anmäla och säga att tack vare dig så luktar det ålderdomshem i hela trappuppgången? vavava?
Nej men sluta tigg stryk då!

Sååå... Kanske man blir vräkt under sin inflyttningsfest?
Det återstår att se.
Nu ska jag straxt dra mig i kragen för att fixa till en, verkar bli en utgångskväll.
Hell yeah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0