Internet dödar mig innifrån

Måste nog sluta tro eller förtränga bort att pengar inte finns på internet. De senaste dygnet har jag klickat runt lite, vips har man råkat beställt lite skor, biljetter och en parfym, samt lite andra prylar. Detta är inge bra i längden för min ekonomi. Tusan oxå.
Fast allt går att köpa på detta förbaskade internet och det känns så enkelt, billigt och smidigt. Känns även så lockande....

Var riktigt sugen igår på att boka ännu en ny resa, har 3 olika resmål alternativ, får se om det blir något och i sådant fall vilket ställe som vinner.
Är för övrigt väldigt sugen på en tripp till Holland igen, ååh i love Amsterdam.
Dessutom sticker jag utomlands i morgon med min kära vän!

Ryck upp dig Malin, håll hårt i din krage. Detta kan annars sluta illllaaaaaa.... ! : )
Men fick ett erbjudande en gång att bli en lyxhustru, inge lockande val men är min reservplan. Hahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0