Hockeyspelarn & Lillsyrran .

Allt och då menar jag verkligen allt får mig att bli påmind om våras, framför allt påskhelgen. Det var nog den bästa påsken jag någonsin haft. Den var annorlunda och händelserik. Love it.
Den satte dessutom sina spår...

Jaja, jag trodde ialf att det mesta var glömt och att det inte skulle behövas gräva upp ännu en gång.
Vad fel jag hade.
Idag, när jag jobbade fick jag återigen gå igenom allt. Tack vare herren min. Berg&dalbana.
Nej, det var inte glömt, låg bara i skuggan, fast nu är det istället jätte färskt så jag nästan mår dåligt...

Skulle vilja skriva "Jag dör", fast då ljuger jag ju.
Vet bara inte ifall jag ska skratta eller gråta...

Tack och lov att det är höst snart, vilket innebär en ny tid.
Fast våren 010... Hell yeah!


Hm.. Hitta en bild från April.
Hitta dock inga påskbilder... Tack och lov . Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0