Gråt söndag...

Denna söndagkväll slutade på ett utmärkt sätt.
Blev en mysig tripp för att fixa lite, sedan blev det en filmkväll vilket känns väldigt ovanligt med tanke på att jag har ganska så svårt för att titta på film, det funkar men är för det mesta långtråkigt. Fast får ju mina ryck...
Hur som, det var jag och B. samt så var M&M med, kollade på "Allt för min syster", läste den boken för ett tag sen, så visste vad som väntade mig, fast det var ingen garanti för det.
Har nog aldrig bölat så mycket på så kort tid!

Efter filmens slut och du åkt hem så har jag precis krypit ner i sängen, ligger och tänker lite på veckans kommande, vad den har för härligheter att erbjuda. Börjar le för mig själv och blir uppspelt vid bara tanken.
Känns riktigt kul att du och jag äntligen kommer iväg.
Finns mycket att tacka dig för och ÄNTLIGEN säger jag bara, vi åker snart : )

G-o-d-n-a-t-t-.
Blub?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0