Fanta och Rosé

En utav de mest värdelösa låtar som finns måste väl ändå vara "1-2-3 Fanta & Rosé" eller vad den kallas för?!
För ca 1 månad sen fick jag höra talas om att det fanns en låt som hette så och jag hade mer eller mindre aldrig hört den för drygt en vecka sedan.
Men igår spelades den och konstigt nog stod alla där och sjung med. Jo, jag var också en som sjung med... Hur gick det till? När fan lärde jag mig den texten, visst den är enformig och simpel, men ÄNDÅ??!!
Det jobbiga är att den nu har fastnat på min hjärna.

Men vad gör vi? Nu kör vi..!
Ses ikväll mina snuttefior.

Btw, behöver handla massor av saker... Vet inte ifall allt är så vettigt som jag tror...
Men;
*Hylla/byrå
*Förvaringslådor??
*Extern hårddisk
*Nytt ljud
*Ipod?

Lalallala... Ge mig detta och allt annat.
Kanske nya V60 ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0