Fågelbo? - Nej, morgonfrilla .

Jag är en gangster, tar upp telefonen, skickar mess, får telefonsamtal, möts uppe på stan, tittar dig runt omkring, ger mig påsen och vips är jag borta. Inget har hänt. 
Fast nu ska vi prata om min bättre sida, då jag inte går i gangster fotspår, som idag eller ikväll då jag faktiskt tittade mig i en spegel och insåg att man kanske skulle ha borstat håret i morse, kanske tvättat det också?!
Det är oplattat och allt hår är i en stor enda tova, skönaste av allt är att jag dessutom har varit utanför dörren idag, t.om. jobbat.
Skulle vilja berätta lite andra konstiga saker som har hänt med "mig".... Men, ska inte chocka er. Skönt ialf att jag har kompanjoner som har fallit för samma grupptryck inom denna kategori.

Vad har ni för önskedrömmar angående fredagen den 3 septemper som inträffar i morgon?
Berätta nu för fröken Malin .
Hon har ialf höga drömmar och tror nästan att dem blir sanna. Jävla hjärnspöken, måste verkligen vakna till nu. För attans vilken besvikelse det annars lär bli.



Ryck upp dig för fan och se lite glad ut....
Du vet ju inte än hur morgondagen slutar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0