Citatboken nr8

Vet inte ifall detta kan platsas i vår härliga Citatbok som jag för övrigt har varit sjukt dålig på att upptadera i.
Men ändå... Lite kul var det.
Återigen, svårt att hänga med i vår humor om man inte vet "bakgrunden" till allt.

Hur som;
Mitt i en livlig diskussion om allt och inget.

M - Jag ska förresten på bio nästa vecka!
K - Va??? Ska du???? Med vem då???? (som om det vore en big deal)
M - Med Mackan
K - .....
M- ....?
K - Ska du? Varför har du inte sagt något?
M - jag driver, men...!
K - Ja!! Jag tänkte väl, blev fan nästan lite arg där!

Hahahha.. Puckis!
Som om det vore konstigheter om man gick på bio, eller var det bara för att det var med M? Efter allt som hänt den sista tiden, samt att han har flyttat nu? Men skön är du din sköning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0