Blondin.

Jag tänkte ge er en väldigt intressant upptadering om mitt liv. Vad som händer just nu!
Så interessant, fram med papper och penna - börja anteckna. Eftersom att ni bryr er "så" mycket.

Min fredag ska tillbringas med jobb, sedan är tanken att träffa några utav dem bästa. Kommer bli mys hemma hos H där det snackas om att ha skaldjursätande med andra smaskigheter. Kan inte bli annat än trevligt! 

Annars verkar det bli mycket jobb resten av helgen och så är jag på jakt efter den mest perfekta 25års presenten, vad det nu kan vara. 
Snart träder återigen ett mycket härligt 25års firande. 

Pass på och njut, tror att inlägget innan detta snart raderas, fick ialf formelera mig i skrift. Utan namn och detaljer, jobbigt när man bara vill skrika ut saker och ting. Fast nej, ska inte unna mina nyfikna själar allt för mycket. 

Kom precis på att jag har varit en mycket dålig vän och ska genast kontakta några som står mig nära, MEN som jag inte hört av mig till på ett litet tag. 
Visst, visst vi är två och en sådan sak är faktiskt upp till BÅDA TVÅ! Som för övrigt många andra har svårt att inse. 
Där fick vi alla, inklusive mig själv en pik. Fast detta kan nog också bero på att jag och E hade en snarlik diskussion om det idag... Mycket intressant.
Dessutom gick det många tankar och funderingar kring självmord...?! Samt om homosexualitet. 

Konstigt egentligen att ordet "homosexualitet" kan väcka så många olika rubriker. 
Jag tycker det är bra att folk har olika åsikter och värderingar i livet. Men sen när ska man särbehandla folk som är som alla andra i mängden?
Skulle kunna ta hela min diskussion som i detta fall skulle bli en monolog. Men lugn nu pysen, den kommer nog förr eller senare. Hahaha ... Speciellt efter en av den mest trångsynta människa jag mötter! Oh shit! 
Blir nästan irriterad på nytt efter det han sa till mig. Fast tar nog allt detta en annan dag.
Shit vad raderna sticker iväg... 

Så, ska nog avrunda ganska så precis nu.



 




Hitta denna bild. Förstår inte hur och varför jag blev så hysteriskt blond.
Men kan sakna det fina blonda som jag faktiskt EN gång hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0