Är det fint i norrland?

Skulle nog kunna ta mitt pick och pack för att sedan förflytta mig till övre delen av Sverige...
Fast det är söndag, jag sitter i mitt kök och lyssnar på musik, skulle vilja koppla in de bättre högtalarna men NEEJ för då kommer min käre granne ner.
Efter helgens spektakel så förblir det en skön kväll, my love kommer hit. Kanske det blir en bio?!
Annars... Hm.. Hemma är oxå mysigt.

Kan inte låta bli att le, allt är så skrattretande och på så låg nivå.
Förstår inte varför är ett problem, men tycker det är komiskt och skulle gärna, mer än gärna få ha en diskussion med dem som är inblandade.
För om det är något jag är grym på så är det att snacka för mig när jag vet vad jag tycker.
Vet du vart du står och vet vad du tycker och tänker, då kommer du långt.
En debatt kanske?
Skulle nog äga att vara en minister...
Älskar politik lika mycket som jag avskyr den .


Hi Princess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0