Underbara känsla

Det kan väl inte finnas än härligare känsla när man vet att det är nybäddat i sängen, det är dammat, dammsugit och t.om. varenda golvlist är torkad!! Det är städat med andra ord.

Det blir ju inte sämre heller när man fått en mycket lyckad eftermiddag/kväll med en av de bästa.


Har påbörjat lite "nya" grejer inom mina hantverksprojekt - har påbörjat en mössa. Ganska så glesstickat... Hm... Spännande, improviserar och får se hur det slutar. Ni får en bild när den är klar.

Måste dessutom påbörja säsongens förvar, årets julklappar, kalla-det-vad-du-vill, jag måste helt enkelt påbörja att göra en massa raggsockor, matchande vantar, halsdukar, benvärmare m.m.
Ska upp på stan och handla lite garn, vill ha fina och höstiga färger...

Men först ska jag släcka lampan för att sova, känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre, tur är väl det när man får sällskap redan vid 8:00 i morgon med en så kallad gemensam frukost, för att sedan dra sig till möte, sen blir det den årliga Sanna marken.
Sanna marken... Hm... En utav de bästa dagarna på hela året, fast det ägde rum när jag kanske var 10 år... Haha det var nog Sanna marken, julaftonen och födelsedagen... Hur som, Sanna marken låg på top 5 listan.

Godnatt!

Förresten, hur stor är sannolikheten att man har samma dröm två nätter i rad? Då det dessutom blev en liten fortsättning från första natten...? Känns ganska mysko, men eftersom jag numera  beundras utav den drömmen gör det inget ifall det blir tredje natten gilt.

Godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0