Torsdagens sammanfattning

Hej!

Nu har jag äntligen fått mig tid att sätta mig ner och lägga datorn i knät.
Det är torsdagskväll och jag har varit med Donnan, samt varit iväg och tränat. Har nog dessutom råkat sträcka mig då det värker under höger bröst. I morgon har jag lite ärenden och sedan blir det jobb hela helgen. Börjar dessutom bli ganska så sugen på lite fest i morgon... Hade nog tänkt att ta det lugnt i morgon, men nu när fredagen närmar sig vet man aldrig. Får se vad som sker.

Satt förut och kollade på "Lyxfällan" tror jag inte var ensam då det var en ung tjej med som satt sina skulder över öronen. Fy fan säger jag bara!
Men det hela gav mig en påminnelse om när K berättar att hon äter godis samtidigt som hon tittar på "biggest loser" som att titta på "lyxfällan" och beställa glammiga grejer på internet. Haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0