Smider planer.

Hi!

Plötsligt tändes en gnista inom mig, som är full av hopp.
Kan inte riktigt sätta ord på det som får mig att tro och någonstans hoppas att det ska bli som det en gång var! Låter ganska så dramatiskt, men så illa är det inte.

Allt äger rum om två helger.
Efter mina höga förväntningar lär det bara bli ett fiasko. Men allt ska vara perfekt och allt kommer bli perfekt... Eller?!

Måste undersöka lite närmare på det hela, sen får vi se. Men kanske, kanske så blir det så... : ) weho.
Sjukt att något man för 1 år sedan böna och bad om inte skulle få hända/ske är allt man ber om nu idag.
Då var det en bitterhet men idag kan jag inte göra något annat än tacka dig M!

Ska väl påbörja en ny socka medan jag väntar på att tiden ska bli så mycket så jag kan åka iväg för att ta mig igenom ett härligt spinningspass om jag är ovanligt peppad för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0