Smaklöst av mig

Kanske detta är lågt av mig, att jag inte tar alltihop på allvar, men måste bara kläcka ur mig detta och ge mig själv ett skratt. Respektlöst? Ah, kanske det men orkar inte vara seriös till 110 hela tiden.

Det hela lyder såhär....

Vet ni hur dem fick tag på den omtalade våldtäcksmannen??
Jo, det var såhär, de gick ut med information tilll alla killar mellan åldern 18-30 och bad dem komma till stortorget klockan 12:00 dagen därpå. Detta var obligatoriskt så alla killar gick dit.
När alla hundratalskillar står där på stortorget så skriker dem ut i megafonen "Alla som inte dansar är våldtäcksmään" och vips dansade alla förutom den verkliga våldtäcksmannen, vips så var han bakom lås och bom.


Förlåt, men hahahahahha...

Allt var roligare i verklighet när jag råkade säga detta vid fel tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0