Onsdag är min lediga dag.

Hej!

Kvällen igår blev mycket trevligt, vi gick på bio, den "nya" med Julia Rooberts. Kan väl dock inte säga att det var den bästa filmen jag sett, men efter ett ganska så komiskt besök då vi endast var 5st i hela salongen (då är vi 2 inräknade), desssutom så råkade jag somna utan att Emilia märkte något tills jag slog huvudet mot väggen och råkade andas till alldeles för högt.
Förstår inte vad som är hemligheten att hålla sig vaken en hel bio film, det är sällan jag lyckas. Allt blir så lugnt och avslappnat att sova blir för jäkla skönt i salongen.

Idag är det min lediga dag, mycket skönt även om jag känner en liten rastlöshet känsla sprida sig i kroppen, ska tack och lov iväg för att träna sen lite senare.
Så eftersom jag är ledig ska jag göra sådant som jag är bäst på, Sticka! Love it.

Blir lite skakigt bara, för ni vet om man får en för stor dos av något kroppen inte är van vid, kan t.ex. vara en koffein kick om man inte brukar dricka kaffe eller något liknande, konsekvensen blir skakiga händer och lite nervsammanbrott, haha. Eller som man kan få när alkohol är på väg ur kroppen osv. Hur som, en sådan "överdos"/"kick" har jag precis lyckats få av någonting.
Vet dock inte vad orsaken är...?!
Kan väl inte påstå att det är så jätte kul med mina skakbesvär som jag redan lider av. Blää, hoppas det går över snart!

Nu ska jag sticksticka och kolla på I Anneli som gick i måndags - som jag dessutom missade.

Weho, fredag & lördag snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0