Klick klick

Det är ganska så sjukt men samtidigt äldigt fascinerande.
Efter några klickningar på internet så har man "fixat" så ett paket är på väg till mig.
Nu har jag äntligen beställt en parfym som jag under en längre tid vilja ha. Hade tänkt önska mig den i julklapp, kom på det nu när jag beställt den. Hur som, nu är det gjort.
Äntligen....!
Fick en gång höra av Nina, "kan du inte nöja dig med en eller två lukter?"
Men nej, det kan jag inte. Jag gillar att variera min lukt beroende på humör osv...
Samt så har jag några favoriter och några vardagslukter som verkligen är JAG - har man hört. Hahah

Åh... Nu är jag glad, mindre glad när räkningen kommer : )

Kommentarer
Postat av: Niklasmia

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-02-15 @ 07:57:56
URL: http://niklasmia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0