Halenbop

Jag känner mig som ett barn på julaftonsmorgonen, jag är helt extas, har kommit in i en ny fas. Haha...
Har ialf kommit en bra bit på min mössa! Vet dock inte hur den kommer bli som klar.

Var förut på möte, gick nog rätt så bra. Nu sitter jag och inväntar på att plutt ska bli klar med sitt prov, sen ska jag dra mig till landet. Ska besöka årliga Sanna marken. Weho elr inte. Fast det har varit och är väl någon slags tradition som man kan fullfölja ifall man ändå inte har något bättre för sig.


Är det förresten någon mer än jag som älskar den "nya" halebop reklamen, ni vet den där när det är en lite unge som kommer fram mot tv-rutan och bara " HALEBOP " . Hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0