"Förstorade läpparna"

För ett tag sedan så testade jag ett läppglans.
Ett läppglans som skulle "förstora" läpparna. Det sticks som resulterar i att läpparna svullnar upp lite grann.
Känner väl inte att jag är ibehov av detta läppglans då jag har mun så att det räcker! Haha .
Men det var kul att testa för skojs skull och se ifall det verkligen gav resultat.

Sååå nu tänkte jag dela med mig och visa.



Före....


Och efter...

Som ni ser så blev de lite större.
Framför allt överläppen.
Så med andra ord fungerade det. Dock så lade sig svullnaden ganska så snabbt och om jag nu var i behov av större läppar - "mer mun" så skulle jag väl inte direkt satsa på detta läppglans.
Stick stick är väl då aldrig skönt i längden...?! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0