En tisdagskväll med Emilia!

Hej!

Nu har jag äntligen precis satt mig ner efter att ha jobbat och sedan varit iväg och tränat.
Är helt slut i benen och mitt huvud känns ganska så tungt.
Som ett trevligt avslut på kvällen ska jag ialf träffa Emilia, vilket var ett tag sen. Dessutom ska vi förmodligen gå på bio, så bättre avslut på en tisdagskväll är nog svårslaget.

Vet inte exakt om jag skrev något om det igår eller inte, så gör det ialf nu.
Igår kväll var jag och Kajsa samt P+J iväg för att "meka" (haha) lite med Kajsas bil, vi kopplade in nytt ljud till den. Det blev väldigt stor skillnad och bilen fick ett helt annat utseende i mina ögon. 

I morgon är det onsdag vilket är halvvägs till helgen, shit vad jag längtar. Om jag bara kunde skulle jag skriva ut med ord varför jag längtar så enormt, men det kan jag inte. 
Guldvärt ialf, om allt blir som man har tänkt sig vill säga.

Nu ska jag släcka ner datorn och invänta Emilia!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0