Diagram

Oj! Malin har lekt i paint.
Jag har här gjort ett slags diagram som man kan dra många slutsatser ifrån. Men Allt blev så smått, i början av bilden står det "början av kvällen" och i slutet av bilden står det "kvällens slut", den gröna linjen är jag, den röda är Lisa och den mörklila är Kajsa. Hahaha
vi hade en diskussion i helgen och nu målade jag ut den såhär snyggt i paint.
Som sagt, finns många roliga slutsatser som man kan dra efter detta diagram.
Tror nog att några utav er förstår några av dem.

Men men, nu ska jag försöka sova. Känns jätte lockande med tanke på att jag inte är ett dugg trött, vilket jag förmodligen kommer vara i morgon.




Kommentarer
Postat av: kaaaaaaaaaaaaaaaaj

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA vad söt du är <3

2010-10-19 @ 17:27:51
Postat av: Lisa

Hahahahahahahahaha!!!

2010-10-19 @ 17:41:09
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0