Camden Eye


Camden<3
Jag saknar London och jag saknar Camden!
Kom dessutom på att jag har en kamera kvar att tömma med bilder från London. Kanske blir dagens projekt?
Denna bild hitta jag dock på min mobil, då jag och Emilia satt på en pub "Camden Eye" och läskade Micke som då var hemma i Sverige. Haha ...
Så ni kanske får se mina London bilder sen som jag totalt hade glömt bort : )
Får se vad tiden räcker till efter jag har träffat FiaLotta-rosenknopp som jag inte träffat på tusen år, sen ska jag även träffa Johanna för att träna. Ska bli riktigt skönt...!!


Vill ha B-partycrew fest igen.
Kanske dags och ha det hemma hos H??? Tror han känner sig skyldig om inte anant.


Kommentarer
Postat av: Hallvardmariann

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-05-23 @ 17:26:10
URL: http://hallvardmariann.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0