Avslut på kvällskvisten.

Hej!

Nu ligger jag på min säng och funderar lite kring den kommande helgen. Ser faktiskt fram emot den, riktigt varför vet jag inte, jag jobbar nämligen men på något sätt kommer den nog bli riktigt lyckad.

Kvällen har bl.a. tillbringats på Marieberg en sväng med Lisa, Kajsa och Johanna. Det var allt annat än tråkigt : )
Råkade fynda en tröja för 50kr, sedan slank en väska med mig hem. (Men fick sådant dåligt samvete eftersom om det är något som har handlats sista tiden så är det väskor, samt att mina pengar börjar ta slut och jag har massor av födelsedagspresenter att köpa, så den funderar jag på att lämna tillbaka).

Funderar på att släcka denna maskin för att sedan lägga mig och läsa, men har en en del funderingar i hjärnan. Ordet Varför uppstår hela tiden. Det kan man verkligen fråga sig - VARFÖR?!

Är det inte ganska komiskt att jag har haft likadan dröm två nätter i rad och den tredje natten så drömde jag om samma grej fast i en annan miljö och omgivning. Såå vad bjuder den fjärde dröm natten med?

Eftersom jag är 19 år och redan fått en tant stämpel kan jag med entuaism berätta om dagens projekt, jo det är nämligen såhär, har påbörjat ett nytt raggsockepar, utav de nya garnerna, vilka färger jag valde får ni se sen när dem är klara.
Men jag har en tanke, om jag försöker minst sticka mellan en halv till en hel socka om dagen hinner det bli några till den verkliga vintern är här och eftersom jag har en uppsjö med förfrågningar så finns det sockor till alla som har intresse och vill norpa ett par. Bra va?
Ska även försöka göra lite roliga vantar hade jag tänkt mig.

På tal om ingenting, har en kompis som snart fyller 18 år, hon är rå taggad för den dagen och den kommer inte bli något annat än förjäkla rolig. Har bara en sådan lust och berätta vad jag/vi ska och har köpt till henne. Världens bästa present, ialf till henne.
En grym 18 års present så jag vill också fylla 18.
Fick dessutom höra av denna donna att 20 lät gammalt.. Tack pysen, det där behövde jag verkligen höra med tanke på min åldersnojja som spökar.  Haha

För att inte fylla hela sidan så ska jag väl avsluta här.
Godnatt .

Snart får jag äntligen träffa min man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0