Aha ?

En lördag fylld med jobb - weho . Om inte så ger det ialf pengar, något som jag är i stort behov av! Ovanligt?

Hm.. Känner mig ganska så tankspridd, är både arg, lättad och besviken. Vet inte hur jag ska förklara det med ord mer än att jag kommer vara hispig enda fram till dagen D, efter den dagen - DÅ vet jag.
Ska jag skratta eller gråta?
Jävla svin men kan inte hjälpa det, jag försvarar dig ändå mer än gärna och det gör mig ännu mer frustrerad!


Whatever, det är lördag och den ska tillbringas på väster med mycket trevligt sällskap, sen slikner nog några öl ner också... Underbar lördag. Hahaha .. Bäst att passa på, i morgon ska man jobba igen.

Sen får vi se vad lördagen erbjuder.... Kanske en tripp till Norrland så jag kan använda Jörgen? haha Skämt o sido, men kan tyvärr inte hjälpa det.

Mycket riktigt...

Sköna är att jag har hela "dagen" planerad och bestämd, inget får gå snett! INGET!

Röriga inlägg, sluta och skriv som du aldrig läst svenska och sluta lägg din energi på fel människor.

Tack för inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0