10-10-10

Hi!

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och känner mig ganska så seg må jag då säga.
Kvällen kommer nog bli tillbringad till en början ute på landet med mycket trevligt sällskap.

För att sammanfatta kvällen igår kan jag säga att den blev väldigt lyckad.
Den började med att jag och några satt hemma hos mig, förfestade och hade det riktigt trevligt. Fast är och blir fortfarande sur eftersom att jag inte kan spela musik som jag vill spela den.
Efter någon timmas drickande här tog vi oss till Freddan och fortsatte förfesten där. På vägen dit så stoppa Kajsa en taxi och så vips vid ett trafikljus hoppa vi in i den. Så klockrent eftersom han egentligen var upptagen...

Efter besöket hos Freddan blev det iväg mot ett mindre 25 års firande  ( mot vad det skulle ha varit , men återigen - alla dessa förbannat jäkla underbar grannar som finns ) där var det väldigt trevligt tills en viss person tagga till för ingenting och tänkte ge sig på min tjejkompis... För att vara på säkra sidan så straxt därpå gick vi vidare. Ännu mera taxi...

Måste väl säga att jag har nog aldrig åkt så mycket taxi under en och samma kväll?! Dessutom är det ju alltid jätte trevligt att Mrs K. alltid rå raggar på taxichaffisen.  Haha det måste du sluta med : ) 

I ena taxibilen kände taxi chaffisen igen mig?! Bra eller dåligt, det vet jag inte. Hahaha.. Men det roliga med det var att då började vi dra en massa liknelser om varför han kunde känna igen mig?!
Mitt ii allt får Kajsa fram "Men jag känner faktiskt igen dig med" ... Hahhaa Tråkigt att läsa men det var sjukt underhållande om man var med där i situationen.

Jag är helnöjd med denna helg och ser riktigt fram emot den kommande : )

Förresten, idag är den den tionde oktober år tjugohundratio ---> 10-10-10 . Vilket också innebär att det tanken var att det skulle bli wedding today. Meeen... Kanske blir 11-11-11??
Hur som Grattis till M & M  som varit förlovade i 1 år idag! weho .

Nu ska jag dra mig in i duschen för att sedan bege mig .
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0