Veckoruset

Hej!

Denna vecka har varit bra men ändå ganska så orolig.
Det spökar ännu en gång i min kropp och jag har äntligen fått ännu en läkartid. Hoppas på det bästa, men jag ska övervinna detta : )

Min torsdag igår spenderades med Emilia, det var ett tag sedan vi sågs och det var riktigt kul att få träffas igen, vi gick till "vårt" ställe och käkade (där vi konstigt nog alltid hamnar).
Sedan så avslutade vi det hela med en tripp på ica, haha. Under tiden som vi käkade fick jag höra att "några" precis kommit fram till London. Om jag blev avundsjuk? ...Vad tror ni?...((!)) Jag gillar inte månaden november så mycket men jag tror att alla månader i London blir helt underbara : )
Fick ett tips från Kajsa om veckans självscanning vara (hahah söt hon är, men tyvärr K, inget som blev handlat igår ;) ).

Denna fredag har varit väldigt mysig. Fick en känsla om att jag var 8 år igen (om det ändå vore så väl)....
Jag och storebror bestämde tidigar i veckan att vi skulle till Farmor och farfar, vilket vi inte gjort på ett BRA tag. Och sedan dess att vi bestämde dag har vi gått och "längtat" som små barn, haha.
Mycket mysigt blev det då dem bjöd på våfflor och vi satt och pratade. Sedan började farmor visa lite grejer och som vanligt gick vår diskussion över till vår gemensamma hobby.
Shit... Nu kliar deet verkligen i fingrarna, haha.

Denna kväll blir nog en lugn sådan, helgen innan löning. Ser något fram emot den kommande och väntande lönen, haha.
Fick idag köra fars bil igen... WROOOOM.... hahaha, shit älskar kickdown.
Behöver införskaffa mig en egen sådan, det är verkligen nyckeln till frihet och känslan man har bakom ratten går inte att jämföras med något annat. LOVE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0