Stundens tankar .

Efter många tankar fram och tillbaka igår så insåg jag att mitt "val" var ett klokt "val". Men efter denna natt då jag hade en dröm som visade alltihop från ett perspektiv som dessutom gjorde mig kluven och jag vet inte ifall jag gjorde rätt.
Önskar ibland att man kunde gå tillbaka i tiden då jag skulle backa bak 24 timmar för att sedan handla rätt från början.
Ibland undrar jag även vad det är som gör att jag måste analysera sönder alla grejer innan jag nöjer mig, och att de få gångerna jag känner mig klok och gör "det rätta" från början så kan en vanlig dröm spöka till allt och få mig i andra tankar. Det är mysko det där med människokroppen och ens hjärna.

För övrigt har denna dag varit helt okej, det gick fort att jobba vilket känns väldigt skönt. Sen så träffade jag Maria som verkligen kan få mig att skratta. Hon är bra på många sätt och vis, hon lyckas jämt.

Nu på kvällsqvisten har jag träffat Kajsa, det var mycket trevligt. Satt och förhandlade lite med varann, tror att det redan är bestämt. Längtar, haha.
Vi är sjuka, men lika bra att "planera" den kommande helgen. Ska nämligen till Stockholm då, mycket spännande. Vi satt även och återberättade lite händelser från helgen för varann för att återigen få oss några goa och glada skratt.

För att bara ge en kort återberättelse om min helg, vad ska jag säga. Jag har varit på hemma fester, samt utgång. Spenderat ganska så mycker tid i olika taxibilar. Jag har träffat en av mina dröm män, jag har mång gifte.
Det har varit "taxi-puss". Jag har återigen hamnat emellan fel gäng, gjort en repris på samma ställe (hahahha). Skickat över 20 mms på onödiga saker. Fått en ny dos av Mr.*. 
Helgen som var, var en upplevelse i sig, det är nog den mest galna, impulsiva och härliga helg jag haft. 
Skulle vilja berätta allt med inlevelse, detaljer och vara lite mer konkret. Men jag tror inte det ska visas i skrift här.... : ) Ni som var med instämmer nog så fint i körsången.

Yummie . 

Puss. 



Hittade en bild på mig och kajsli.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0