Saw i 3D

Jahapp, så blev det en bio igår med ett helg gäng. Var mysig stämning osv...
 Vi gick på Saw i 3D, rent generellt tycker jag att dessa "Saw" filmer är riktigt dåliga, men eftersom det skulle visas i 3D så ville jag gå.
Meen, det blev en stor besvikelse bortsett från mitt sällskap, 3D:n var inge märkvärdig mer än att en såg kom lite emot än en gång, samt en köttbit. Trodde att det skulle vara mer "coola" effekter.
Så kan det va!

Tror att filmer med hav, animerade eller liknande kan man göra coolare effekter med 3D, dock så är det bara mina spekulationer. Så skulle vilja se filmen "Sammys äventyr", som är en animerad film och handlar om en sköldpadda.
Vill se den på bio för att tror den är bättre i 3D än vad "Saw" var, samt att jag är en sucker för tecknade/animerade filmer. Haha


Saw dockan påminner om dig Niklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0