Kurs hela måndagen

Hej!

Idag har jag varit på en kurs hela dagen som handlat om arbetsmiljöer, från att inte ha vart ett dugg sugen elller peppad så känner jag mig nu i efterhand att jag gått dit och deltagit.
Det var lärorikt och en ganska så rolig kurs, det gav mig "skol känsla" vilket också resulterade i att jag börjar känna ett svagt sug efter att börja plugga!
Dock så finns ett "litet" problem, det jag förmodligen vill plugga inom krävs en högre ålder än vad jag har nu idag.
Så nu skulle jag kunna tänka mig att gå på fler liknande kurser ihopp om att de är lika roliga och med lika trevligt sällskap.

Nu sitter jag här, mätt och belåten och inväntar Vickan!

See you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0