Julskinka

Efter att jag har berättat ungefär 150ggr att min helg har varit helt fantastisk tänkte jag bara berätta ännu en till sak som jag tidigare glömde, vi hade till vår "advents"frukost årets första julskinka. Åååh vad det var gott!
En knäckemacka med julskinka så att mackan blir ljummen för att skinkan är så varm, sen så senap.... Mums!
Börjar fan bli hungrig, haha... Kan bero på att jag inte ätit sen kl 3...? Hm, inte bra ... Men tiden har bara runnit iväg.

Var förut ute med P & J, vi testade fyrhjulsdrivet och framhjulsdrivet, det går bra det med...! Varför blir man som ett barn på julaftonen när man bara får vara ute och leka lite med fordonet...? Att få glida brett och känna hur man blir bästa vän med sin bil genom att få kontroll över den.

Sen var adventsfikandet/myset hos J&N jätte, jätte mysigt.
Nu ska jag försöka sova, men börjar bli pigg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0