Hela gänget!

Hej!

Denna dag har varit lång och jag har också hunnit med en hel del. Bl.a. så har jag jobbat, hälsat på farmor, påbörjat en "ÖSK-mössa" (hejar inte på ÖSK), tränat och så fixat lite smått med "viktiga" papper....
Blir ganska så irriterad att lönespecen inge kom idag, är ganska så nyfiken av mig! Meen vad jag har väntat och längtat efter denna kommande lön som snart är här.

Sitter nu på min säng och tänkte fortsätta med mössan tills det är dags att släcka för att sova, ska jobba imorgon med ( så där sprack min och tjejernas date, där bl.a. ikea stod med på schemat och tanken var att testa en lunch i "ikea restaurangen" som Susanne gav som idé/tips (haha)).
Kanske det blir på fredag istället med halva gänget då någon åker till "jömpan", ska ändå uträtta några ärenden, som att köpa gaaarn ( får ju lön i morgon!!!) ska även till läkaren då - ÄNTLIGEN!
När jag kom hem blev jag väldigt harmonisk, då det under dagen har blivit julpyntat i hela lägenheten (så mysigt) sen så blev jag glad för när jag gick in i sovrummet så såg jag hela mitt favoritgäng låg och väntade på mig på sängen. Så söta, de log stort och skrek av lycka (eller mina g-djur-hjärnspöken).
Måste växa upp när det gäller sådana där mjuka, söta saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0