En grym helg!

Vad ska sägas?
Jag önskar bara att gårdagen aldrig skulle ta slut och skulle mer än gärna göra om den!  Haha.
Denna helg har med andra ord varit grymt bra och får toppbetyg rakt igenom, trots att fredagen slutade på ett annorlunda sätt som ej var planerat, p.g.a. omogna människor som inte kan bete sig som folk. Hur som, lördagen blev så pass bra att den vägde upp det negativa från fredagen.
Och min söndag har varit väldigt, väldigt bra hittills, vilket jag tror att den fortsätter att vara. Underbara helg! Haha.


Eftersom jag vet att alllllla ni bryr er så mycket om min fantastiska helg kan jag lika gärna berätta hur den perfekta lördagen såg ut.
Lördagen igår var ganska så oplanerad till en början, då man inte riktigt visste vad man kände för eller vart man skulle. Och vädre gjorde ju sitt, det gör en så bekväm, man orkar ju knappt hitta på något som kräver att man måste gå ut genom ytterdörren. Okej med all snö, men när det dessutom blåser??
Men eftersom ännu en har fyllt 25 så stod det på schemat!
Började att förkröka hos mig, sedan begav vi oss vidare till väster och fortsatte där.
Till slut så kom vi på 25 års festen, men eftersom att ying och yang sitter ihop och vi kom med två "yingar" så kan ni tänka er att det inte fungerade i längden.
Så vi åkte från mastodont för att dra vidare, då träffade vi min man som jag varit "hemligt kär" i sedan jag var 10 år. Haha
Blev sen vidare till en annan skön fest med bandidos där vi satt kvar tills småtimmarna.... Hm, älskar spontana kvällar med sjukt trevligt folk.
Det enda som var surt var att vi fick stå ute i 45 min i snöoväder för att dessa jävla taxibilar aldrig kom och inte sillen för den delen heller. Men nästa helg får du tillbaka när jag ska köra dig, mahaha :)   Kan väl också bara meddela att converse skor är inget att rekomendera i snöoväder!
Tack till er alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0