Citatboken nr 9

Hahahahhaa jag dööör snart av skratt.
Började tänka på en riktig rolig grej Joakim sa igår.

Det var såhär....

... Vi satt i soffan hos mic och lyssnade på klyschiga hejja/hat ramsor mot olika fotbollslagl. Där några löd, med en ganska dålig efterliknelse "Heja hammarby, vi är bajare, döö AIK". Innebörden av just den ramsan var i den stilen ialf.
Men vår diskussion var ganska pendlande mellan olika saker, fast fotboll var huvudämnet.
Efter vi lyssnat på denna ramsa lyder konversationen såhär:

J - den ska jag ta-mig-fan spela för M&M, hahaha shit vad kul.
M - aaah gör det, då kommer det bli glada miner - not.
J - lalalal "heja bajen, bajsa på AIK lalallal" ... jag får nog gubbröv i dessa jeans..? eller?
M - "Mr X" gillar btw hammarby. Så han gillar nog denna ramsa eftersom han är ett stort fan av dem....
J - Vaa?
M - ...?... Eh, jo det är han?((!)) och M&M älskar AIK.
J - vadå...? Får han också gubbröv i dem här jeansen?
M - Neee? hahahahhahah, ja sa bara att han gillade hammarby o skulle nog digga just denna ramsa!


hahahaha... Så jävla klockren kommentar. Ialf ifall man var med och hörde allt i detta sammanhang och vet hur alla dessa muppar är fotbollsgalningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0