Väntas det mer åska?

Huvudvärk, innebär det att åskoväder är på G??

Jag ska fixa tvätt, hinna med matematik och sedan hälsa på min farsgubbe. Lutar att bli kvar där över natten... Kan bli trevligt.
Ska senare träffa mina pinglor också, som man inte fått så mycket tid med i veckan.
Har lite beslutsångest över en  BH, väska, skor, klockan och klänning. Kan någon hjälpa mig och göra kloka och välgenomtänka beslut om alla dessa saker...?(!)

Fick precis en glimt in i min "garderob" som jag bara kastat in alla väskor och skor in, tror det skulle behövas en storstädning där. Kanske kan sno lite av grannens lägenhet, skulle nämligen vilja göra den "garderoben" större, så allt får plats.

Nu ska jag ialf gå och diska för att sedan ta reda på den härliga tvätthögen.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0